Algemene voorwaarden

Identiteit van de ondernemer:

Eefjes Taarten
Kollum
Nederland

Telefoonnummer: +31 (0)6 23 00 45 23
E-mailadres: info@eefjestaarten.nl
KvK-nummer: 85394416

Bestellen en betalen:

Een taart bestellen kan via mijn bestelpagina of via het aanvragen van een offerte. In de winkelwagen wordt de totaalprijs van de taart weergegeven, nadat je hier de vorm, het aantal lagen, de smaak van de cake en tussenlagen en de bekleding hebt toegevoegd. Bestellingen zonder deze minimale onderdelen zijn niet volledig en de getoonde prijs is daarmee ook niet volledig.

 

Na het aanvragen van een offerte ontvang je een prijsopgave per e-mail. Indien ik niet tijdig een opdrachtbevestiging terug ontvang, kan het zijn dat de agenda inmiddels al vol zit, en ik de taart niet meer kan maken. Na akkoord stuur ik vooraf per e-mail de factuur. De factuur dient ruim 1 tot 2 weken vooraf te zijn voldaan. Een bestelling is pas definitief als de betaling vooraf per overboeking of betaalverzoek/tikkie is voldaan.

 

Mocht het zo zijn dat ik de taart heb gemaakt zonder voorafbetaling, dient de taart alsnog te worden voldaan. Indien de taart niet meer gewenst is, dient dit uiterlijk 2 weken van tevoren aan mij te worden doorgegeven via e-mail. Een bevestiging via de e-mail, geld als een officiële bevestiging.

 

Indien ik geen tijdige betaling heb ontvangen, zal dit per e-mail worden medegedeeld. Hierin zal een nadere termijn van betaling worden vastgesteld. Mocht ook binnen die termijn geen betaling zijn ontvangen, dan vervalt de bestelling.

 

Annuleren:

Annuleren van een bestelling kan tot uiterlijk 2 weken voor leverdatum. Bij annulering van de bestelling binnen deze termijn zal de betaling niet worden teruggeboekt. Dit in verband met de reeds gemaakte kosten en het gereserveerd houden van de gewenste datum.

 

Al mijn taarten worden met de grootste zorg bereid en gedecoreerd. Mocht je echter niet tevreden zijn, bewaar dan het product en meldt de klacht binnen 24 uur na levering aan Eefjes Taarten. Een klacht indienen doe je per e-mail of WhatsApp met bijgevoegde foto's. Ik kan vervolgens de klacht beoordelen mits er foto's zijn toegevoegd en aan een passende oplossing werken, er is geen 100% restitutie mogelijk. 

 

Klachten die ik later dan 48 uur ontvang na het ophalen van de taart, kan ik helaas niet meer in behandeling nemen.

 

Allergieën:

Eefjes Taarten is niet aansprakelijk voor eventuele allergische reacties. Mochten er allergieën zijn, dan dien je deze vooraf te vermelden. Hier ben je zelf verantwoordelijk voor.

 

Omstandigheden:

Bij ziekte, familie omstandigheden, brand of andere overmacht word je zo snel mogelijk geïnformeerd wanneer Eefjes Taarten de bestelling niet voor je kan uitvoeren en zal ik restitueren. Het terug te ontvangen bedrag kan nooit hoger zijn dan het betaalde bedrag.

 

Bezorgen en ophalen:

Eefjes Taarten heeft geen bezorgoptie. Taarten kunnen worden opgehaald op een vooraf afgesproken tijdstip.

 

Vervoeren van de taart:

Al mijn taarten zijn voorzien van een stevige interne draagconstructie en daarmee geschikt om met de auto te vervoeren.

 

Ik adviseer om de taart in de achterbak of op de grond bij de bijrijderskant te plaatsen, zodat deze op een recht ondervlak staat. Zorg ervoor dat deze plek leeg en schoon is.

 

Let op: Eefjes Taarten is niet aansprakelijk voor schade tijdens het transport.

 

Bewaren van de taart:

De taarten moeten buiten de koelkast op een koele droge plek worden bewaard.

 

Eigendomsvoorbehoud:

Foto's en ontwerpen van taarten, cupcakes etc. door Eefjes Taarten gemaakt blijven eigendom van Eefjes Taarten. Foto's en ontwerpen kunnen op elke wijze door Eefjes Taarten gepubliceerd worden.